2017. január 19., csütörtök

Ma döbbentem rá, hogy rettentő pofátlan tudok lenni, ha idegenek telefonjáról van szó.
Lazán végignézem a mellettem ülő facebook feedjét, gátlástalanul beleolvasok a chatelésükbe, ma pedig három megállón át néztem, hogy az előttem álló lány azon lamentál, milyen filtert rakjon a szelfijére, aztán újabb két megállón át azon, hogy milyen címet írjon hozzá. 
Aztán észrevette, hogy nézem, összenéztünk, mire kinyomta az instagramot.

Medvegy az ilyen szokásaimra szokta megjegyezni, hogy you must be fun at parties, és ja, nagyon fun vagyok mindenhol.

Amúgy 2017 nagy felfedezése eddig a száraz sampon, mint olyan. 

Képtalálat a következőre: „dry shampoo quotes”
Mostantól ez az új hitvallásom

Minden más eddig a szokásos: elképesztő összegeket hagyok bioboltokban, sokat olvasok, nem alszom, ezredjére nézek újra régi sorozatokat, stb.

Ami új: egyre többet kávézom (napi kettő), és manapság tornázom (átlag 2 óra nyűglődés előz meg fél óra testmozgást, de akkor is).

Asszem ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése