2017. január 4., szerda

Napom

Reggel az irodába érve egy passzív-agresszív lebaszó email fogadott az egyik ügyféltől valamiért, amiről még csak nem is én tehetek, de nem baj, mert nem sokkal később kaptam egy újabbat valami másról, amit már tényleg én rontottam el (még októberben). És ekkor még csak úgy egy óra telt el a munkaidőmből, ami diákmunkás órabérben nem igazán éri meg.

A nap ezen a pontján csak azért nem vettem a kabátomat és indultam haza, mert már lefőztem magamnak egy adag kávét és kint undorítónak tűnt az idő.

Aztán a facebookos csoportunkban terjednek a többiek nem túl szívderítő tapasztalatai egy tárgyról, amiből nincs hivatalos tétellista, az aznap vizsgázók egy találomra kiválasztott témából írnak (próbáltam utánajárni az egyetem vizsgaszabályzatában, és ezt SEMMILYEN SZABÁLY NEM TILTJA). Ma hatan vizsgáztak, senki nem ment át.

Én pénteken megyek.

Ma kezdek tanulni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése