2018. szeptember 3., hétfő

Ma volt a tárgyfelvétel, és nem tudtam felvenni azt a tárgyat, amire külön rákérdeztem a Tanulmányi Osztálynál és megnyugtattak, hogy csitu, minden sima lesz.
Hát nem sima.
Ja, a TO szerdáig zárva.
Ja, és ha nem tudom felvenni, az újabb év csúszás.
Nagyon nem vagyok nyugodt :)


Nemrég átjött Medvegyöcsi, hogy egymás mellett játszós fiús estet tartsanak. Megdicsérte a nyílászárónkat, ami ezek szerint az egyetlen dicsérhető dolog a lakásunkban*, és örült, hogy vettem neki külön gluténmentes kekszet (amiért amúgy szégyelltem magam, csak kicsit már hóvége van nem volt időm mással is készülni).

*pedig van még egy Schiele önarcposzterem a falon (nem maszturbálós) és direkt elől hagytam a whatever cápánkat.

Eposzi csalónap keretein belül megkóstoltam az idei országtortát, és azóta nem tudom eldönteni, hogy a hónapok óta tartó cukorhiánytól kaptam sokkot vagy tényleg ennyire eszméletlenül finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése