2018. október 4., csütörtök

Things I Love Thursday


♥ továbbra sem akart beállni az új frizurám, szóval megigazítottam magamnak - végre megint tetszik a fejem a tükörben ♥ még mindig nagyon feltöltenek a kórházi gyakorlatok - konkrétan annyira, hogy évek motiválatlansága és kétségei után megint őszintén, igazán lelkes vagyok. nagyon durva, még nekem is furcsa ♥ lyukas órák közötti me time-ok ♥ könyvtárazás ♥ mókusmalacok ♥ Fehérjemítosz - végre egy magyar könyv a növényi táplálkozásról, ami tudományos alapokon áll ♥ kemény edzés után izomláz ♥ Initial D: Deja Vu - másfél hete végtelenített loopban hallgatom: akármihez rakom be a háttérbe, azonnal animésen drámai lesz ♥ Szolzsenyicin: Ivan Gyenyiszovics egy napja - hogy lehet valami egyszerűségében és rövidségében ennyire nehéz olvasmány ♥ végre elintéztem a sulis VPN hozzáférésemet és majdnem magam alá pisiltem, mennyi kutatás meg adatbázis lett hirtelen elérhető ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése