2018. szeptember 30., vasárnap

Heti hülye 1:
  Megdöntöttem a rekordomat a héten befizetett könyvtári tartozással, hála annak, hogy az év közben rádöbbentem: a korábbi évek gyakorlata ellenére már akkor is enged könyveket kölcsönözni, ha van tartozásom, sőt, ezt halmozni is lehet. Szóval mire eljutottam a tagság megújításáig, igen szép összeget gyűjtöttem össze - amit mind megelőzhettem volna, ha nem vagyok lusta és időben visszaviszem a könyveimet.
Jeej.

Heti hülye 2:
  Az iskolai tankonyhára igen szigorú szabályok vonatkoznak: nem engednek be érvényes egészségügyi kiskönyv és megfelelő felszerelés (fehér felső+nadrág, fehér cipő, fehér sapka/fejkendő és két darab sütőkesztyű) nélkül, és ugyanúgy kizáró tényező a lakkozott köröm, műköröm és a látványos betegség is.
Nem győzték hangsúlyozni, hogy eddig még ment a lazázás, de innentől zéró tolerancia van.
Na ki döbbent rá odafelé úton a buszon, hogy elfelejtette lemosni az égkék körmeit?
És ki pótolhatta az elmaradását ezek után hóna alatt a fél életével, a Vas utcán rohanva, menet közben, egy zsepivel és a sarki kínaiban vásárolt lemosóval..?


Heti hülye 3/Napi hülye:
  Az ebédre készített zöldséges raguban elszámoltam a répa főzési idejét, és már minden mást kb. pürére pároltam - de a répaszeletek még mindig roppanósak.

Azt hiszem, ma már nem hozok döntéseket, csak ülök és tanulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése