2019. április 30., kedd

Ötödik napomat tengetem cukor nélkül.

Minden nap úgy kezdődik, hogy simaliba, ügyes vagyok, megcsinálom, pff mit nekem édes íz, a gyengék és kultúrálatlanok adják meg magukat a cukor halálos csábításának - aztán eltelik a nap, és estére úgy ki vagyok éhezve az édes ízre, hogy komolyan fontolóra veszem, hogy elrágok néhányat Medvegy vas rágótablettájából (csoki ízű, milyen világban élünk, hogy felnőtt emberek csoki ízű rágótablettában kapják a vasat).

Holnap megnézzük végre az Avengers - Endgame-et, amit amúgy már elspoilereztek nekem egy Index cikk alatt kommentben. Annyira nem zavar, így is élvezni fogom a filmet, de milyen rosszindulatú idióták vannak már a világban, akiknek ez okoz örömet..?

Medvegy ma hazaállított három kiló mogyoróvajjal. El vagyok úszva a tanulnivalókkal, de azért újrakezdtem Netflixen a Grey's Anatomyt, mert miért ne, olyan jó döntéseket tudok hozni.

3 megjegyzés:

  1. Hogy van neked GA netfixen? Sehogyan nem találom :/
    Cukorelvonás max 1 hónap, utána nagyon jó lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem pont most van a holtpont, az elején teljesen motivált voltam, utána pedig visz majd a megszokás, csak most éppen nagyon nem kényelmes... meh.

      A Netflix titok: VPN. ;)

      Törlés
  2. Ó, sejtettem, hogy ilyesmi áll a rejtély hátterében, köszi :)

    És kitartást az elvonódhoz :)

    VálaszTörlés