2019. június 29., szombat

Nem kívánom a hummuszt. Hívjatok hozzám mentőt, mert nyilván haldoklom.

BFF ma hivatalosan is megkapta a diplomáját, megünnepeltük, ahogy kell, én pedig egész nap nosztalgikus meg emelkedett hangulatban voltam.
Mi még együtt túrtuk a homokot a homokozóban meg fröcsköltük a vizet a medencéből nyaranta, és az évek folyamán olyan erős kötelék lett köztünk, amit nehéz szavakkal kifejezni - és most itt van, az én határozott, erős barátnőm, aki mindig gondosan kijavított, hogy neki nem álmai, hanem céljai vannak, és én végignéztem, ahogy elérte az egyik legnagyobbat...

Na, mostmár én is mindjárt sírok.

Fortepan, Adományozó: Nagy Zita, Képszám: 11968 
Nem tudok tanulni, egyszerűen fizikálisan képtelen vagyok új információk befogadására.
Szerintem tönkrement az agyam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése