2019. szeptember 15., vasárnap

27

Tartalmas hét, amelyen minden nap engem ünnepelt a világ - mondta a lány szerényen.

Már 26 éve is tudtam partyzni

Megkezdődött a suli, ugyan majdnem minden reggel 8ra kellett mennem, amibe már szerda tájékán bele akartam halni, de azért jó volt visszatérni az emberek közé. Ilyenkor mindig meglepődöm, mert erősen introvertáltnak tartom magam, mégis akkor érzem magam igazán jól, ha naponta minimum néhány órát (optimálisan 2 ‹ x ‹ 8) társaságban töltök.
Szóval most pont jó.

Mind the cicás marcipán

Mindemellett minden napra jutott egy randi a legfontosabbakkal (hashtag beloved), ráadásul az élet is elkényeztetett: negatív lett a torokváladék-tenyészetem és a HIV- és szifilisz-tesztem, az új kórházi gyakorlatomon megint jó helyre és cuki doktornőhöz kerültem, és az első gyakorlaton olyan édes beteget kaptunk, hogy komolyan egész nap mosolyogtam.
Ja, és leléptünk a UPC-től és az új net nem csak gyors és fasza és megbízható, de lett mellé egy csomó új tévécsatornánk is.

És valahogy most egyáltalán nem nyomasztott a tény, hogy egy évvel közelebb kerültem a Rettenetesen Ijesztő Harminchoz, mert valahogy biztos vagyok benne, hogy ez egy fasza év lesz és nagyon jó dolgok várnak rám.

"Szerintem ez nem vegán... és nem is cukormentes"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése