2019. szeptember 8., vasárnap

It's a beautiful day - It's a rather nice day

Megnéztük az It Chapter 2-t, hát teljesen odavagyok érte, egy icipicit sírtam is a végén a meghatottságtól (meg a nagyon érdekesre sikerült vég miatt is)(de főleg a meghatottság miatt), annyira tetszett.
Most nagyon el akarom kezdeni a könyvet, meg nem is akarom elolvasni egyszerre, mert tuti nem lesz ugyanolyan, és a film hangulatát akarom magamban megtartani.
AAAAH de nagyon tetszett.

Aztán mindezt sikerült fokozni, amikor hazaérve rákerestem Bill Skargardra imdb-n, és megláttam, hogy a következő filmjei között szerepelt a Mindig az ördöggel, ami 2016 egyik kedvenc olvasmánya volt, szóval most tiszta lelkes vagyok.

Ja, még három éve vettem überpuha merinó fonalat akciósan, a feléből sálat kötöttem Medvegynek, a maradék egy-egy gombolyag szürke és kék fonal viszont nem volt elég semmire, szóval csak pakolásztam ide-oda.
Most jutottam oda, hogy neki is lássak egy kétszínű sapkának (az őszt hivatalosan is megnyitom), de sehogy sem tudtam eldönteni, hogyan kombináljam össze a két színt - a biztonság kedvéért ellenőriztem még egyszer, és megint lett készleten! Happy grandma noises.

De mivel az én életem sem csak játék és mese, holnap reggel nyolckor ismét (és utoljára!) nekem is megkezdődik a félév, és mivel elfogyott a kávéhoz való tejem, csak sima almatea lesz a termoszomban, amit szorongatva fogok aludni a hátsó sorban.
Aw yiss.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése