2019. szeptember 19., csütörtök

Puding

Szükségem lenne egy új nadrágra, de elfogadtam a használtruhás szeptember kihívást, a nadrág meg nálam körülményes vétel, amit jobb szeretek újonnan beszerezni, így inkább egészen lemondtam róla.
Engem is meglepett, de meg tudtam oldani, még mindig van mit viselnem és meglepően kreatív megoldások is születtek.
Ez a kis diadal most boldoggá tesz.

Meg az is, amikor az előadáson csacsogva (de utálom ezt a szót, nem tudom, miért ezt választottam) valami olyan fergetegesen vicceset sikerül kisütni, hogy be kell bújnunk a pad alá a röhögéstől - amit már éppen sikerülne elfojtani, amikor meghalljuk a másik szakaszos kuncogását és kezdődik az elölről.


Tegnap hajnalban suliba készülődés közben szorongtam egy kicsit az előttem álló nagyobb kihívások miatt, de fogmosáskor belenéztem a tükörbe és megbeszéltem magammal, hogy ha az élet bekeményít, oké, akkor vége a pudingságnak és szintet lépek én is, és a szemembe néztem és megvontam a vállam.
És azóta valahogy nem szorongok.

Ha tudtam volna, hogy ez ilyen egyszerű, évekkel ezelőtt túlesem ezen a nagy beszélgetésen.

Amúgy a hajam is unom és csinálni kéne vele valamit, ami nem tönkretétel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése