2021. február 7., vasárnap

Dolly Schiller legutóbbi posztja után tűnődtem el a gyökereinkről (Medvegy esetében inkább azok totális hiányáról - nem akarom exploitálni szegényt, de tökéletesen leírja őt az a tény, hogy ő volt az, aki türelmesen állt a háttérben a csomagjainkkal amíg én bőgve búcsúztam BFFtől majd később a szüleimtől a reptéren), és beugrott az az emlék, amikor olyan 13 éves voltam és a pszichológusom megkért, hogy rajzoljak le egy fát - én pedig egy sétáló fát rajzoltam aminek a kitépett gyökerei voltak a lábai.
Much forshadowing.

Ugyanitt elképzelhető hogy kezdek asszimilálódni, tűnődött főhősünk, ahogy minden probléma nélkül kikrúzolt a 4 fokba kesztyű nélkül, nyitott télikabátban (alatta egy pólóval és egy vékony kardigánnal) - és így is melege volt.

Elmentem a Superdrugba vécépapírért, és végül ott hagytam húsz fontot és most már nem csak rózsaszín, hanem lila is a hajam.
Mire véget ér ez az egész, a hajam vagy galaxisszínű lesz, vagy úgy fog kinézni mint az a gyurma ami az összes szín összemixeléséből maradt.

Excuse my csúnyaságjog-védelmi firka - BFFnek fotóztam ő meg ismeri az arcomat és tudja hogy amúgy nem vagyok ennyire csúffejű, de csak ezen a fotón látszik normálisan a színe.

5 megjegyzés:

  1. Úristen, de nagyonjó lett *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nem tudok betelni vele, annyira tetszik:D csak aztán meglátjuk, hogyan fog kopni:'D

      Törlés
    2. Talán nem lesz hülye színe, hanem hozzárózsaszínesedik a többihez :)

      Törlés
    3. Amúgy egyszer régesrégen egy nyáron volt vörös melír a hajamban és először narancssárga lett, aztán SZŐKE, nem akartam elhinni.

      Törlés
    4. Hát remélem, de amúgy is, nem látja senki sem szóval nem aggódom annyira:D

      Ah nekem a vöröstől vietnam flashbackjeim vannak, egyszer voltam szőkésvörös, amit amikor meguntam és próbáltam visszafesteni minden létező festéket ledobott egy mosás után:D Valószínű ez volt a bünetetésem, hogy hagytam, hogy anyukám fesse a hajam.

      Törlés