2022. február 20., vasárnap


A csere miatt az egész hétvégén dolgoztam, a végére nagyon elfáradtam már, tudjátok, amikor a létezés fáj és obszesszív gondolataim vannak valami random hülyeségre - most éppen a szomszédok normál létezéshangjaira pörögtem rá.
Igen, már megint.
Az eddigi konfliktusok miatt már annyira utálom őket, hogy mindenre felkapom a fejem, pedig egy esetet leszámítva manapság tudnak viselkedni. Viszont akik laktak már lakóházban nyilván ismerik az ilyen épületekre jellemző, amúgy teljesen normális és időnként hallható, emberi jelenléttel járó hangokat, mint ajtócsapódás, valami leesik, hangosabb beszéd, satöbbi. Múltkor Angol Barátaink is itt voltak és értetlenül néztek rám, hogy nekik fel sem tűnt, amikor én eszelős tekintettel mutogattam a falra, hogy TI IS HALLJÁTOK?

Mindenesetre új szokásom, hogy esténként összeírok öt dolgot, ami jó volt a napban, és a bullet journalozáshoz is vissza akarok térni, talán segítene a mentális egészségemnek, csak az egész bujózás olyan szektás mértéket öltött pár éve, hogy már elvből nem voltam hajlandó kipróbálni.

Erről jut eszembe, vissza kéne hozni a Things I Loved Thursdayt, az is tök fun volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése