2022. február 2., szerda

miért teszem ezt magammal

Az általam kinézett munkára jelentkezés határideje: 2022 február 2, 23:59

A jelentkezés módja: egy részletes kérdőív kitöltése, benne többek között legalább két ember elérhetősége referenciáért, és két rövidebb esszé (ki vagyok én, miért tartok bizonyos értékeket fontosnak).

Dolgok, amiket február 1.én csináltam: bicikliztem, kipróbáltam egy új receptet, mostam és új ágyneműt húztam, kipucoltam és beolajoztam a bakancsomat, kiolvastam egy könyvet, kértem időpontot a kocsi műszakiztatására, és kitakarítottam a hűtőt.

Ja és valahányszor elfog a "dehát jó nekem itt, jól érzem itt magam, minek akarok váltani" érzése, felidézem azokat a pillanatokat, amikor felnőtt embereknek kell magyarázkodnom a drive thru ablakban, hogy nem, nem nyomhatja a kezembe a szemetet a kocsijából, két méterrel korábban volt a kuka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése