2022. március 20., vasárnap

1. Do you like sushi?
Alkalmanként megkívánom, néha csinálok is itthon, de nem vagyok érte különösebben oda.

2. What color is your car?
Jézus de kínos, ezen el kellett gondolkodnom.
De beugrott, ezüstszürke.

3. What is your favorite thing about the place where you live?
Azt kell hogy mondjam, hogy a kanadai ludak.

És ezek csak úgy lófrálnak a városban, meg néha elrepülnek az ablak előtt dudálva, hát istenem, imádok itt lakni.

4. Are there brands of certain items that you will ONLY buy that brand? Ie paper towels, ketchup etc
Gyógyszerben-vitaminban csak a BFF által jóváhagyott márkákat veszem meg, másban nincs bizalmam már, a B12 vitaminomat pl. magyarországról hozatom (vegánoknak KÖTELEZŐ, másoknak csak ajánlott. D-vitamint meg remélem MINDENKI szed).

5. Are you allergic to any food? Animals? Plants? Medicines?
Egyikről sem tudok, feketeüröm- és parlagfűpollenre szénanátha tüneteket produkálok, de ebből szerintem inkább az a ritka, akinek nem folyik az orra meg tüsszög nyáron.

6. Have you ever been stung or bitten by an animal?
Méh csípett meg háromszor: egyszer, amikor apukámmal belebicikliztünk egy méhrajba, egyszer beleléptem egybe (darab méhbe, nem rajba), és egyszer derékon lettem csípve, amikor a hintaágyban ültem a kertben.
Állat meg nem harapott meg még soha, macska karmolt elég sokszor játék közben, de ez úgy ne mondjam ilyen műfaj.

7. Do you have a favorite bird? Do you feed the bird at your house or the park?
Ez egy ilyen ludas bejegyzés lesz.


De nem etetem őket soha, félek, hogy ártok nekik vele (nem csak a konkrét kajával, hanem azzal, hogy rászoktatom őket, hogy az ember élelemforrás).

8. What would you recommend binging on Netflix or similar?
Nem vagyok az a sorozatozós.

9. What is your proudest achievement?
Államvizsgára még mindig elég büszkén gondolok vissza, az azért elég epic volt, nagyon szépen mentettem az elcseszett egyetemi pályafutásomat.

10. Do you have or are you from a big family?
Öhm.
Mi a nővéremmel vagyunk ketten.
Anyám és apám is egyedüli gyerekek, a nagyapáim szintúgy, nagyanyai oldalról van két-két nagy-nagynénim- és bácsim, akikből kettővel nem is találkoztam még soha, kettővel meg kb ötévente egyszer, de a saját esküvőmre nem voltak meghívva.
Medvegy a szüleivel megszakította a kapcsolatot.
Szóval ja, a családfám inkább egy családgally. Vagy egyirányú családvonal.

11. What do you do for exercise?
Itthon ugrabugrálok néha, de most a futást tervezem visszahozni, ha újra kapok már levegőt rendesen.

12. What would be your favorite breakfast? (You didn’t have to cook it yourself.)
Zabkását szeretem, és a szabadnapjaimon ágyba kapom Medvegytől. ♥︎

13. Is there an item that you really want but can not afford?
Saját ház :')

14. What was the farthest distance you made for your holidays?
Izrael vagy Törökország van messzebb? Rossz vagyok földrajzból.

15. Are you afraid of speaking in public?
Ki nem, haha.
De igazából amennyire félek tőle, annyira ride-olom a high-t utána, a suliban nagyon szerettem kiselőadásokat-prezentációkat tartani akár nagyobb közönség előtt is.

7 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy a libák a legjobb dolgok a világon kb!! Örülök, hogy ezzel nem csak én vagyok így. :)
    U.i. Ez a kép éppen most jött szembe velem, nem bírtam nem megosztani: https://www.facebook.com/trust.biologist/photos/a.138853472893936/4877408945705008/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. EZ EGY TÉNY, a ludak a legjobb dolgok a világon és kész. Erre alapíthatunk fanclubot is:D
      Ez mennyire cuki már *.* nekem ez a kedvencem manapság: https://preview.redd.it/ohe0s6dxynz71.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=cfa5d6f265f021516509d985a333e0ce4433478c

      Törlés
    2. Nagyooooon jo! :'DD
      Elkuldom az en egyik kedvencem, egy kis False Knees-humor:
      https://twitter.com/FalseKnees/status/1312143206553772034
      Es benne vagyok a fanclub-alapitasban!! Lehetnenek eves gyulesek is.

      Törlés
  2. A ludakról eszembe jutott az a mém, ami arról szól, hogy a parkban hesszelő kacsák ingyen vannak, bárki hazaviheti őket, nekem is van már otthon 853. A ludak is ingyen vannak, vagy ugyanúgy a királynőéi(?), mint a hattyúk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg csak a hattyúk a királynőé, de azok kinek kellenek:D de néha eszembe jut, hogy ha haza akarnék vinni egyet, megállítana-e valaki, de szerintem a ludak nem örülnének neki. Ráadásul ilyen nagyon dühödtek szoktak lenni fészkelési időszakban:
      https://www.youtube.com/watch?v=gRLaCi_jCjo&ab_channel=RMVideos

      Törlés
    2. Ezt most megneztem munkaidoben, gondoltam majd sutyiban csinalom, biztos nem tunik fel senkinek, h nem dolgozom, csak aztan olyan hangosan nevettem, hogy valoszinuleg feltunt. Imadom!!
      Egyebkent az itteni ludak is nagyon idegallapotban vannak mostanaban, a minap engem is majdnem megvertek paran, amikor tul kozel mentem a biciklimmel, hogy fenykepezzem oket. Pe betegre rohogte magat az elkepzelesen, hogy mi lett volna, ha belekerul a hirekbe, hogy "harmincas magyar not rabolt ki egy csapat vadlud Hagaban, az eroszakosan eltulajdonitott biciklit csak rendori beavatkozasaval sikerult visszaszerezni toluk. Kapcsoljuk helyi tudositonk."

      Törlés
    3. :'DDDDDDD
      Ebbe a csapdába énis beleesek, mert ANNYIRA cukik és miért van ilyen nyomkodnivaló csónaktestük, ha nem akarnak nyomkodva lenni - de közben tényleg nagyon erőszakosak tudnak lenni, ránk is sziszegtek már fenyegetően, mert túl közel sétáltunk el lúdbabáikhoz.

      Törlés