2022. március 17., csütörtök

Új kolléganő (aki amúgy olyan irritálóan nem okos, hogy kényszeresen kerülöm a társaságát, mert már nem bízok a saját arcomban) odafordul hozzám, mélyen a szemembe nézve: ne haragudj, de te ugye Olaszországból jöttél?
A származásom lehetséges országainak listáján ismét húztam egy strigulát Olaszország mellé.
Ez úgy a hatodik.
(viccen kívül, egymástól független emberek kérdezték már ugyanezt, egyetlen egy ember kérdezte Lengyelországot, de ő gyanítom azért, mert a névtáblámon VIKTORIA a nevem, K-val)

A még tavaly ősszel vett piros kabátommal eléggé megkeseredett a kapcsolatunk, most odáig jutottunk, hogy amikor elpakoltam a télit és elővettem újra, annyira felbasztam magam rajta, hogy kibolyhosodott fél szezon után, hogy nincs bélése, és hogy milyen drága volt, hogy bebasztam egy szemeteszsákba és első alkalommal viszem charity-be. Hát komolyan már.

Mentruációs kalandok poszt-covidban: majdnem bepisiltem a fájdalomtól, amikor köhögtem vagy orrot fújtam, a fene sem gondolta volna, hogy a méhemből csinálom mindkettőt.
Manapság próbálgatom a természetes fájdalomcsillapítókat, a málnalevél tea csúfosat bukott - lefekvés előtt ittam egy bögrével, és hajnali négykor arra ébredtem, hogy kifordulok saját magamból. A poszt írása közben iszom még egyet, hátha a kicsit enyhébb görcsökkel tud valamit kezdeni.

Amikor éppen csak kigyógyultál a covidból, de drága a benzin

2 megjegyzés:

  1. Aww szegény! Menzeszgörcsökre én egy cickafark-, körömvirág- és szurokfű főzetet készítek magamnak minden hónapban egyszer (az első nap szokott fájni, olyankor kell ez a varázsital), és szokott segíteni. (Ha nem teszi, akkor pedig beveszek egy varázslatos cataflamot). Mondjuuuuk gondolom, a poszt-covid fájdalmak másfélék, mint a bézik menzeszfájdalmak, úgyhogy van egy második javaslatom: a tőzegáfonyalé és gránátalmalé (szóval nem tea) engem kihozott néhány felfázásból, szóval talán az? (Reggel éhgyomorra 1+1 deci belőlük, kis vízzel hígítva. Holland & Barretben kapható:))
    Kabát kapcsán meg az jutott eszembe, h te ismered a Vintedet? Van a UK-ban is, én kb 1 éve fedeztem fel és már nem is veszek ruhát máshol. Oké, 2nd hand, de legalább nem fizetek érte annyit, h így fájjon, ha vmi nem az igazi, és amúgy meg elég jó állapotú dolgokat lehet ott venni, ezek a nyugati népek tök jó minőségű ruhákat adnak el pusztán azért, mert megunták. 🤷🏽‍♀️
    Na befejeztem a kéretlen tanácsosztást. 😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú ezt a teakeveréket kipróbálom, jövőhéten megyünk Budapestre, akkor bevásárolok hozzá. Nekem a második nap fáj, de akkor minden bajom van, munkára kb. alkalmatlan vagyok, a fürdőszobát se nagyon hagyom el :') Ha meg el kell hagyni a házat, betolok egy Brit Varázstablettát, vagyis Paracetamolt:D

      ÚÚÚÚÚÚ ezzel az oldallal elszabadítottál bennem valamit:D nem ismertem még, de most eltöltöttem vagy egy órát. A használt engem sosem zavart, sőt, szeretem látni, hogy milyen lesz pár mosás után a cucc. Ja és a britek is ugyanezt csinálják, charity shopokban a cuccok fele cimkés, mert megvették, de hordani már nem hordták a cuccokat.

      És ne szórakozz, jöhet a tanácsosztás bármikor ♥︎

      Törlés