2022. március 3., csütörtök

Hajak

Vágtam a hajamból vagy 15 centit, most picivel a kulcscsontom alá ér. Ezzel remélem nyerek egy kis időt, amíg kiötlöm, akarom-e még rövidebben*.
Medvegy hajában meg találtam egy ősz szálat, ki is téptem gyorsan. 
Not today, old age.

Lefoglaltuk a cicaszittert, aztán azóta azon félünk, nehogy addigra magyarország megint a háború rövidebbik felére álljon.

Elég sokáig azt hittem magamról, hogy nekem aztán pókerarcom van - Medvegy nagyon röhögött, amikor előadtam neki ezt a feltételezést, mondván hogy nálam kifejezőbb arcú embert nemnagyon ismer, de ma megint meghallottam a munkatársaim kommentjét a hátam mögött, hogy haha, milyen látványosan ül ki az undor az fejemre (valaki rendelt valami faszságot és mentem megcsinálni, mire két munkatársam a hátam mögött: "I love her judgemental face" - "Yeah she does that a lot"), hogy kezdek komolyan aggódni.
És hozzáteszem, csaknem a teljes starbucksos karrierem alatt maszkot hordtam, tehát az áruló fejem FELE nem is látszott, csak a szemem.


*szerintem igen, de Szöszi javaslatára kivárom a tavaszt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése