2023. január 13., péntek

Megtörtem, és

felregisztráltam vinted-re.
Amúgy nem akartam, de bezárt a kedvenc charity shopom webshopja, és újonnan nem vagyok hajlandó ruhát vásárolni (my toxic trait: elvárom a kiváló minőséget, de túlságosan fillérbaszó vagyok megfizetni), szóval egyre csökkentek a lehetőségeim.

Veszélyes hobbi ez.

Még mindig nem kapcsoltuk be a fűtést, vagyis nagyon úgy tűnik, ezt a szezont kihúztuk már*. Volt néhány nehéz napunk, amikor két zokni-két pulcsi kombóban toltam a délutáni szundikámat a pokróc alatt összebújva a macskával meg komoly lelkigyakorlat volt zuhanyozni menni, de CSAK AZÉRT SEM TÖRTÜNK MEG.

*nagyon szerencsések vagyunk a lakásunkkal, legfelső szinten lakunk és sok ablakunk van, szóval ha süt a nap, nagyon kellemes idő van fűtés nélkül is.

Új hobbink van Medveggyel, elkezdtünk falat mászni (boulderezni). Az első alkalmat Medvegy le akarta mondani még indulás előtt is, aztán még aznap rendelt magának saját mászócipőt amikor hazaértünk, szóval sikerként könyveltem el a dolgot.
Már csak azért is, mert ilyen izomlázam nagyon rég nem volt.

4 megjegyzés:

  1. de jó! :) én is rengeteget forgatom a vinted-et, szerintem olyan kincsesbánya!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendkívüli önuralommal csak három dolgot vettem, ebből az egyik mászócipőt Medvegynek, de tegnap el is adtam valamit! érdekes élmény, tuti rá tudnék függni, de egyelőre próbálok mértéket tartani:D

      Törlés
  2. u-gyan-i-lyen pulcsim van, szinten Vintedrol. Veszedelmes az az app. Neha csak rakeresek a "liba" szora. well.
    Le a kalappal, hogy nem futotok. :| Meg szerencses lakasban is rendkivuli teljesitmeny!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEM MONDOD, ugyanezt csináltam énis:'D liba, kacsa, majd galamb kereséseim voltak, egy kacsás pulcsi fölött napokig lamentáltam... gelembes meg sajnos nem volt :(
      igazából nem volt olyan nehéz, kb. két hét gyötrelmes időszak volt, amikor egyáltalán nem sütött a nap. de szerencsére azóta véget ért és most megint emberi idő van bent:)

      Törlés