2024. június 17., hétfő

Dolgok, amiket csináltam, amíg a férjem hitvány módon magamra hagyott

- Voltam kétszer boxon, és az edző megdicsért, hogy jó látni, hogy milyen sokat fejlődtünk.

- A macska teljesen kiborult, hogy az otthon ülős ember nem ült folyton otthon, néha a tököm tele volt vele, most is úgy írok, hogy az ágyon hasalok, ő az mellkasom-állam alatt, és gépelés közben nyalogatja a csuklómat.

- Elvittem magam egy randira a könyvtárba, három órán át ültem az egyik sárga fotelben, olvastam, kávéztam, Sonata Arcticát hallgattam (nyilván régit, nem az új albumot) és közben néztem az ablakon át a szakadó esőt. Rég éreztem ilyen fokú elégedett boldogságot.

- Vettem szatén anyagot, mert olvastam, hogy a szatén párnahuzat az fényes haj, ránctalan fej és az örök élet titka, és varrtam magamnak egyet. Varrok majd még egyet, a maradék anyagból hajgumikat is csinálok, meg lehet egy kis szatén topot is - csak jelenleg gyűjtöm az erőt, mert ki gondolta volna, hogy a szatén csúszik, mint a fene, vagyis gyötrelmes kézzel varrni.

- Vágtam a hajamból, nem sokat, csak kicsit fazonra meg szinteztem. Ha megunom, lehet lecsapom vállig.

- Leporoltam a zongorát és rendeltem egy kezdőknek szóló tankönyvet. Jövő ilyenkor már Sabaton számokat akarok játszani.

- Este unatkoztam, szóval átrendeztem a nappalit és rendet raktam a hálóban/malac szobájában. Medvegy nem volt annyira lelkes, amikor közöltem, hogy rendelhet hosszabb HDMI kábelt, mert a régi nem ér el a tévé új lokációjához. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése