2011. május 4., szerda

Én - emberiség szótár

"Sok minden érdekel", "főállású polihisztor vagyok" - minden szarba belekapok, de nem fejezek be semmit.
"Nézegettem akármiket a neten" - a létemhez elengedhetetlen az az akármi és ha nem veszed meg nekem sürgősen, megöllek és/vagy belehalok
"Nincs kedved akármit csinálni?" - mert nekem van, szóval neked is legyen
"Minden oké", "nincs semmi érdekes", "soha jobban" - szarabbul már nem is lehetnék, de úgysem érdekellek
"<szám> forintot költöttem" - igazából 2x <szám> forint is volt az, csak nem merem bevallani
"Nincs semmi baj" - nincs semmi baj, csak magamon felejtettem a búvalb.szott arcomat
"Nincs semmi baj" - te is tudod hogy igenis nagyon nagy baj van
"Elmosogattam", "elpakoltam", "kitakarítottam" - egy hős vagyok, egy mártír, szobrot nekem, sőt mauzóleumot

Folyt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése