2012. május 15., kedd

4/7

Túl vagyok a felén.
Megküzdöttem érte, tegnap este rengeteget tanultam (visszakerestem az összes eddig biosszal teleírt füzetemet, és a kockacukrot falatozó agy c. illusztrációmon remekül mulattam), aztán nem tudtam aludni, hajnalban felébredtem, a kettő között az érettségiről álmodtam.
És most szomorú vagyok, mert sejtéseim szerint csak egy kicsivel lett jobb, mint a töri, és a történelemhez köztudomásúlag annyira értek, mint indián a ping-ponghoz, a biológiát meg tényleg nagyon szeretem, csak kifogtam a legszerencsétlenebb kérdéseket.
Holnap jön a legnehezebb része (annó itt a blogon kérdeztem, emelt legyen-é a kémia, hát holnap iszom a levét), aztán pár hét haladék.
Szerintem a holnap délutánt azzal töltöm, hogy bambulok magam elé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése