2012. május 20., vasárnap

TAG

1. Van háziállatod?
Nincs, de világéletemben lebzselt körülöttem néhány kis szőrös (nagyon macskás vagyok), úgyhogy idült macskahiányomat úgy vezetem le, hogy minden közelembe érő jószágot megdögönyözök.

2. Nevezz meg 3 dolgot, ami fizikailag közel van hozzád!
Virágot Algernonnak (könyv), a kötésem, a pasim (nem őt akartam írni, de idejött)

3. Tudsz vezetni? Volt már ütközésed, baleseted?
Igen, tudok, de nem szeretek túlzottan. És jellememből kifolyólag igen óvatos vagyok minden tekintetben, tehát nem volt egyik sem.

4. Ma hány órakor keltél fel?
szokatlanul későn, 8 körül, általában korán reggel kidob az ágy.

5. Mikor zuhanyoztál utoljára?
Tegnap este.

6. Mi volt az utolsó film, amit láttál?
A Sherlock Holmes 2. Teljesen oda voltam tőle meg vissza.

7. Mi volt az utolsó SMSed szövege?
Időpontot egyeztettem Frank előző gazdájával.

8. Mi a csengőhangod?
Nightwish - Last ride of the day

9. Voltál már valaha külföldön?
Persze, és lehet, hogy úri passziónak tűnik, de imádok az országon kívül lenni.

10. Szereted a sushit?
NEM. Sznobulásnak tartom.

11. Hol vásárolsz élelmiszert?
Ahol éppen lehetséges. De mivel imádok hosszan bogarászni, inkább a nagyobb választékkal rendelkező helyeket részesítem előnyben.

12. Vettél be valaha gyógyszert, hogy elaludj?
Nem, lábon kihordok mindent, csak ne kelljen gyógyszert bevennem. a homeopatiás nyugtató pedig nem számít.

13. Hány testvéred van?
Egy nővérem, de mivel elég nagy köztünk a korkülönbség, gyakorlatilag egykeként nőttem fel.

14. Asztali számítógéped van vagy laptop?
Netbook, Sammy a neve.

15. Hány éves leszel a következő szülinapodon?
TIZENNYOLC.

16. Viselsz kontaktlencsét vagy szemüveget?
Szemüveget kéne, de mindig itthon felejtem.

17. Fested a hajad?
A vöröshajas-fiaskó óta megfogadtam, hogy csak akkor nyúlok megint hajfestékért, ha őszülni kezdek. De szeretem, ha nyáron kiszívja a hajam a nap.

18. Mesélj valamit arról, amit ma fogsz csinálni!
Elmegyünk biciklizni.

19. Mikor sírtál utoljára?
Az érettségi előtt.

20. Mi a tökéletes pizzafeltét?
Sajt, sajt, sajt.

21. Sajtburger vagy hamburger?
Évek óta nem ettem meg egy egész hamburgert, csak beleettem a pasiéba, de a kiskorom óra a sajtburger a kedvencem.

22. Maradtál már fent egész éjszaka?
Igen, még régebben, de nem áll szándékomban ismételni, mert nappal nem tudok aludni, és kialvatlanul nem vagyok önmagam.

23. Érzed a Pepsi és a Coca cola közötti különbséget?
Utálom a kólát, nekem nyolc, melyiket jobban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése