2012. május 25., péntek

-

Úgy tűnik, érettségik után elkezdek konditerembe járni. Pokolian várom, mert lesz szauna (amit naaagyon szeret a fagyos kis testem), de egyben halogatnám is, mert utálom, amikor új vagyok valahol...
Utoljára jógán volt ilyen, némettanfolyamra meg olyan sokáig jártam, hogy már csak arra emlékszem, amikor én igazítottam el a diákokat és az újabb tanárokat a megfelelő terembe.
De most még itthon tornázom, megyek is. Elhatároztam, hogy kipróbálok egyet a millióból, ami a gépemen van.

2 megjegyzés:

  1. Én azon gondolkoztam, hogyha mondjuk ELTE-re kerülök be, akkor arra van egy konditerem, ahová régen jártam és tudom hogy jó :) Nem lenne rossz, ha együtt járnánk, legalább nem érezném szarul magam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Támogatom az ötletet, de először is: VEGYENEK FEL.:D

      Törlés