2012. június 19., kedd

7/7

Vége, kész, nincs tovább! Nincs több tanulnivaló, nincs több érettségi! Szabad vagyok!
Egyébként nem volt valami jó a kezdésem, ugyanis a megállóban hívott az egyik osztálytársam, hogy hol vagyok, nekem kéne menni. Úgyhogy úgy estem be a terembe, kihúztam a bioszt. Jó kísérletem volt, levélről kellett nyúzatot készíteni, csak a B-m egy hülye hippitétel volt a túlnépesedésről meg az éhező afrikaiakról. De vettem az akadályokat.
Utána magyar: Rómeó és Júlia, shakespeare-i színház, meg média eszközei, publicisztika. Diszkrét boldogság.
Kértem egy kis szünetet a rettegett töri előtt; mély levegők, relax, drogok szájon át és intravénásan, vissza. Húzzon, kérem. És én húztam. Tétel címe? Magyarország a II. világháborúban, magyar holokauszt. Én komolyan felsikkantottam örömömben!

Úgyhogy most nagy üresség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése