2012. június 27., szerda

fitness

Na ki lát neki holnap reggeltől (igazából már most el van kezdve, csak az étkezés és mozgásrésze már csak holnap kezdődik) az igen aktív alakformálásnak? Na ki?
Eddig is mozogtam és ettem rendesen, de a látványos változásokhoz ez bizony édeskevés. A ma estémből rászántam egy órát, és összeállítottam magamnak egy étrendet és edzéstervet a következő hónapra. Lelkes vagyok! (még, haha)
Tévedés ne essék, fogyni már nem igazán akarok, a célom a három F-es test: fitt, feszes, formás. A testemmel, adottságaimmal lassacskán kezdek megbarátkozni, de azért szeretném a legtöbbet kihozni a hozott anyagból.
Ja, és a mérleget is igyekszem elfelejteni egy időre, beszéljenek inkább a centik és persze a látvány (mindkettőt holnap reggel rögzítem - magamnak).
forrás: http://amberfitness.tumblr.com
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése