2012. szeptember 17., hétfő

1. Kiről lettél elnevezve?
Senkiről, apukám leült egy betűtáblával és egy ingával, és az inga négy betűt jelölt, amiket sorrendben összeolvasva kijött a becenevem. Alexandra lettem volna, de mindenki szerint nagyon illik rám a nevem.

2. Vannak gyerekeid?
Nincsenek. Nem tervezzük, hogy több lesz, és egyhamar egyáltalán nem szeretnénk.

3. Ha egy másik ember lennél, barátkoznál-e önmagaddal?
Hát, nem tudom. Mivel nem vagyok túl extrovertált, gyanítom, hogy kölcsönösen várnánk, hogy a másik megnyíljon, amíg megunnánk és hagynánk egymást a fenébe.

4. Gyakran vagy szarkasztikus?
Egész létemet jellemzi.

5. Bungee-jumpingolnál?
Szeretem, hogy a szemeim a helyükön vannak, és önszántamból nem változtatnék ezen a csodás állapoton.

6. Melyik a kedvenc gabonapelyhed?
Kicsit sznobnak hathat, de a Bécsből hozott Kellogg's gabonapehely.
(oké, ez nagyon sznobnak hat)

7. Milyen színű a szemed?
Ezt egyszer megkérdeztem Medvegytől is. Valami romantikusra számítottam, erre megkaptam, hogy "mint a Duna. Vagy a balatoni iszap. Olyan zöldesbarna".
Könny szökött a szemembe a romantikától.

8. Ijesztő filmek, vagy happy end?
Attól függ. Néha kiábrándító tud lenni, hogy ráerőszakolják a filmekre a boldog véget.

9. Kedvenc illatok?
Sülő péksütemény. Fahéj. Frissen nyírt fű. Benzin. Alma. Medvegy.

10. Nyár vagy tél?
Mindkettőt szeretem, de a meleget jobban viselem. A fagyhalál nem túl szép perspektíva, és telente egész közel kerülök hozzá.

11. Számítógép vagy televízió?
Számítógépen nézhetek tévét, de tévén nem tudok blogot írni.

12. Mi volt a legtávolabbi hely, ahová eljutottál?
Izrael. Vagy Isztambul? Rossz voltam földrajzból.

13. Van-e valamilyen különleges képességed?
Jó megfigyelő vagyok, ami legtöbbször a gondolatolvasás illúzióját kelti.

14. Hol születtél?
Kórházban. Pedig a nappalinkban szerettem volna. Vagy delfinek között.

15. Milyen hobbijaid vannak?
Az írás a lételemem, állítólag nem is csinálom rosszul, de komolyabb terveim sosem voltak vele. Rajzolgatni is szeretek, de nem szívesen tárom a nagyközönség elé semmilyen munkámat, úgyhogy csak halálom után fog kiderülni, hogy én voltam korom Picassója. Az olvasás magától értetődő, a kötés megnyugtat.

16. Van háziállatod?
Sajnos nincs, de amint lehet, lesz egy cicám.

17. Kedvenc filmek?
Halálos hallgatás (egy gagyi horror, de örök kedvenc lett valamiért), Vörös Sárkány, Schindler listája (bármikor meg tudom nézni, csak azzal a feltétellel, hogy akkor végig. nem hagyom abba úgy, hogy nem ért véget a háború)

18. Mi leszel, ha nagy leszel?
Hát ez egy remek kérdés. Remélhetőleg nem felnőtt. De szívesen leszek feleség, anya vagy vegyész. Esetleg mind egyszerre, multifunkciós vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése