2012. szeptember 1., szombat

A háziorvosom letolt, hogy ezen a szép bőrön ilyen pöttyöket hagyok, úgyhogy el lettem látva instrukciókkal, hogyan nyomozzam ki, mi okozza őket, meg kaptam receptet gyógyszerrel (amit nem váltok ki, mert nem veszek be gyógyszert, de erről inkább hallgattam) meg krémet. Mindez körülbelül öt percet vett igénybe, de vagy fél óráig ültem bent, mialatt az egyetemről beszélgettünk. De a végén megnyugtatott, hogy az orvosomként nem csak a bőröm pöttytelenítése, hanem a lelkem ápolása is a feladatai közé tartozik, és megfenyegetett, hogy minden vizsgaidőszak után számonkéri az eredményeimet.
Kicsit sem éreztem elégtételt az eddigi életem során orvosi folyosókon haldoklott órákért, amíg arra vártam, hogy az unatkozó öregasszonyok eszmét cserélhessenek az orvosommal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése