2012. december 9., vasárnap


1. Nevezz meg 5 dolgot, amit látsz, anélkül, hogy felkelnél a helyedről.
Medvegy, Az elemek kémiája I., szürke pléd, a telefonom, Bob

2. Hogyan hordod a hajad?
Jelenleg összefogva, mert most estem le a bicikliről, de többnyire leengedve, hajpánttal

3. Mit viselsz most?
Melegítőnacit és pólót (i'm not sexy and i know it)

4. Mi a foglalkozásod?
Főállású tanuló menyasszony

5. Sokat alszol?
Höh! Nem.

6. Milyen volt életed legjobb csókja?
Nincs legjobb. Mindet imádtam, amelyik nem volt hagymaízű vagy csípős.

7. Mi az aktuális fandomod/mániád/szenvedélyed?
Nem kérdés, a deviánsok: Lisbeth Salander, American Horror Story - Asylum, Imaginaerium

8. Mit ettél ma legutóbb?
Nem tudom, nem kívántam semmit, de valamit muszáj volt edzés előtt.

9. Mi volt az utolsó SMS, amit kaptál?
Az ERSTÉtől beléptető kód a netbankomhoz.

10. Melyik weboldalakat látogatod meg mindig, ha fellépsz az internetre?
Facebook, gmail, blogger.

11. Mit vettél legutóbb?
Egy plüssbirkát.

12. Mit hallgatsz most?
Medvegy játékának hangjait, de lelki füleimben ez szól. (ha már kikerestem youtube-on, meg is hallgatom, zka. tízmilliomodjára ma)

13. Mire szoktál gondolni elalvás előtt?
Kiszámolom, hány óra pihenés jutna, ha abban a szent momentumban elaludnék végre.

14. Milyen CD-t vettél utoljára?
Utoljára Leverage diszkográfiát töltöttem le Az osztrák Dracula musical CDjét Bécsben.

15. Milyen a kedvenc időjárásod és miért?
A meleg napsütés, mert akkor nem fájnak az ujjaim és a lábujjaim a hidegtől, mint ma.

16. Ha tudnál játszani egy hangszeren, melyik lenne az?
Zongora vagy hegedű. Nincs szexibb ennél a két hangszernél.

17. Hogy vagy?
Egész jól, köszönöm.

18. Van-e valami, amit most rögtön szeretnél elmondani valakinek?
Igen, Medvegynek, hogy nem értem, hogy nem szeretheti ezt a számot, amikor egyszerűen tökéletes. (meg is mondtam, kiröhögött.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése