2012. december 16., vasárnap

Több horrorfilmet is láttam már, amiben szerepelt az alábbi jelenet: a csaj leül a pasija laptopja elé, kattint párat, majd olyanokat talál, hogy elkerekedik a szeme a sokktól és a szája elé kapja a kezét.
Az a baj, hogy velünk ilyesmi nem eshet meg, mert Medvegynek lényegében nincs magántulajdona: ha csinál is magának egy kis személyes teret, ami csak az övé, először megközelítem, kicsit belefolyok, közössé teszem, aztán tökéletesen kisajátítom.
És ez történt a számítógépével is. Először is leszavaztam, "minek nekünk az" felkiáltással, mikor mégis lett, kijelentettem, hogy nekem ez nem kell, aztán egyre többet ültem előtte, megjelent rajta a Doctor Who mellett a Nightwish legújabb albuma és a Furcsa evők több része, és már csúnyán nézek rá, ha jelentkezik a géphez, hogy tanulni szeretne rajta.

Nem árt vigyáznom rá, mert nem hiszem, hogy találok még valakit, aki nem csak eltűrne, hanem még szeretne is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése