2013. március 8., péntek

Gyerekkori álmom volt, hogy orvos leszek. Mesekönyvekkel együtt lapozgattam az anatómiakönyveket, korai olvasmányaim egyike volt a Nagy Egészségkönyv, és a mai napig érdekelnek az emberi test meghibásodási lehetőségei és ezek orvoslása. Ennek hála szinte tanulás nélkül mentem át a jogsi megszerzéséhez szükséges elsősegély vizsgámon, és amikor évekkel később biztonságtechnikán is ezt húztam, bele se néztem a tételbe, és így írtam két oldalt.
Másokat és saját magamat is gond nélkül ellátom, lenyisszantok, vért felitatok, só/alkohololdatot sérülésre löttyintve fertőtlenítek, fájdalmas sikolyt fülem mögött eleresztem és bekötözök. A lejárt elsősegélyládánkból kilopkodtam a kötszereket és én használtam el a háztartás betadinját, de ha ezek nem állnak rendelkezésre, igen kreatív tudok lenni, improvizálok vodkával, zsepivel és cellux-szal.
Ha hozzám vágnának egy orvosi diplomát, remekül tudnék praktizálni egy vidéki kisváros háziorvosaként, vagy előző életemben felcser voltam a háborúban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése