2013. november 13., szerda

Ma nézelődtem egy páros szépségversenyre beküldött képek között, és ugyan egy pillanatra felmerült, hogy elfogódott vagyok, de csak egy nagyon rövid pillanatra, mert az a kegyetlen valóság, hogy ráébredtem: Medveggyel remekül mutatunk együtt.
Az ő feje a szemüvegtől kellemesen intellektuális, visszafogottan jóképű, de nem egy nyálgép. Stílusra kissé kocka, amolyan "mindegy, csak legyen rajtam valami textil és ne lógjon ki a lényeg", de hála annak, hogy mellette vagyok és gondoskodom a remekül kombinálható ruhatárról, nem foghat mellé. A haja többnyire kezelhetetlen, de általában kellemesen kócos a végeredmény. 
És ehhez társulok én, a folyton vigyori fejemmel, csíkos felsőimmel és a rámolvadt Ray Ban napszemüveggel.
Jók vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése