2013. november 8., péntek

Things I Love Friday Morning


♥ rajzolni jó, és a produktum sem rossz ♥ csináltam magamnak új bögrét a reggelinek ♥ ínyenc reggelik (továbbra is három pirítós, továbbra is az egyik vajas, másik diabetikus lekváros, harmadik mogyoróvajas, de utóbbit megdobtam négy karika banánnal - hihetetlen minőségjavulás) ♥ szemüvegig olvasni (vagyis éjjel addig erőltetem a szemem, hogy sima olvasáshoz is kell a szemüvegem) ♥ Doctor Who ♥ megszerettem a cikóriakávét - a soksok tej a titka ♥ Medveggyel elkezdtünk szórakozni a 3D grafikával, az első műve... ♥ Medvegy megöregedett - immár 24 éve van nekem a világon (és ebből egy hónap híján húsz évig csak rám várt) ♥

3 megjegyzés:

  1. Most lehet, hogy bénának tűnök, de hogyan lehet szívecskét írni a bloggerben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még bénábbnak fog hangzani, ha azt mondom, hogy ctrl c ctrl v egy közeli szivecskéről?:D

      Törlés
    2. Dehogyis, legalább biztosan értem :D köszi :)

      Törlés