2013. november 17., vasárnap

Nemrég azt álmodtam, hogy bekísértem Medvegyet az egyetemre egy vizsgájára.
Mivel nagyon szép idő volt, kint vártam rá egy padon ülve, amikor leült mellém a Doktor (a tizenkettedik), és beszélgettünk. Egyszer csak valaki kirohant, és azt kiabálta, hogy egy lövöldöző van bent. Teljesen bepánikoltam, azonnal felpattantam és berohantam az épületbe (aki járt már az ELTE IK-n: a hátsó bejáraton, ahol bagózni szoktak). Valahonnan kiabálást hallottam, odasiettem, és egy pasi és egy szőke csaj fenyegetőztek fegyverrel. Pont a hátuk mögött voltam, láttam a többi diák kétségbeesett arcát. A csaj meghallott, felém fordult, de még időben beugrottam az egyik oszlop mögé.

És akkor már nem csak rettegtem, hogy Medvegynek valami baja esik, hanem magamat is átkoztam, hogy hogyan lehetek ilyen idióta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése