2013. november 10., vasárnap

Világom egyik axiómája, hogy minden mozi minden vetítésére jut egy idióta, aki hangosan ropog a nachossal, SMSezik, telefonál, kommentálja a társának a történteket, drámai résznél vihog vagy kimegy pisilni.
Tegnap, a Corvin moziban a Phillips kapitányon szerintem én voltam az.
Először is a film első felében végig felháborodottan sutyorogtam Medvegynek, hogy ez egy szar, mikor lesz vége. Dühöngtem, szorongattam a kezét, fészkelődtem, azzal fenyegetőztem: kimegyek.
Aztán Medvegy kiment pisilni.
Pár perc múlva diszkréten megszólalt Rammsteintől a Sonne, ugyanis elfelejtettem lenémítani a telefonom. Medvegy az. Kinyomom. Megint hív. Kinyomom. Megint. Felveszem: Mivan? Gyere ki. Nem. Megint hív. Kinyomom. Megint. Kinyomom. Kezdtem nagyon unni. Megint hív, felveszem: Mivan? Gyere ki, mert engednek be a terembe. Kimentem, visszahoztam.
SPOILER
Amikor lelőtték a kalózokat, összepacsiztunk és hullámoztunk a karjaikkal.
/SPOILER

1 megjegyzés:

  1. Kicsit mint az Így jártam anyátokkal-ban: ha nem érzékeled az őrültet a buszon, akkor Te vagy az :)

    VálaszTörlés