2014. május 11., vasárnap

Medvegy tegnap hazaért végre, volt nagy családegyesítés, mondanám, hogy messziről egymás felé futás volt, könnyek meg vonósnégyes, de igazából sokkal bénábbra sikerült az egész (azt mondta, 10 körül végeznek, szóval én még programot csináltam reggelre, aztán háromnegyed10kor hívott, hogy hol vagyok, mert meg akart lepni és hamarabb hazaindult).
De aztán nagy királyságok vásárlásával kompenzáltunk, mint új Epica album, a komplett A Song of Ice and Fire díszdobozban (amiért rejtélyesen lelkesedem, mióta George R. R. Martinnal álmodtam), és a lényeg, fagyi.
Este meg megnéztük az Eurovíziót. Medvegy kiborult, hogy annak a nőnek miért van szakálla, és csak még jobban felkavarta, amikor közöltem, hogy az a nő nem nő, még megvan a kukija is (hála a sok osztrák női magazinnak már egész régóta ismerem, szóval volt időm megszokni, de elsőre énis kb. hasonlóan reagáltam). Várható volt, hogy nyerni fog, szóval nem lepődtünk meg, viszont nagyon kárörvendtünk a franciák két teljes pontjának. Muhaha.

Ma meg esős idős nyűglődés volt, amit utálok, főleg mivel tegnap végre eljutottam a harisnyamentes lábvillantás hőmérsékletéig, erre tessék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése