2014. május 29., csütörtök

Things I Love Thursday

Hát elég régóta nem volt...

♥ voltunk horgászni - nem is volt rossz ♥ új tévé - az újhoz képest olyan a régi, mintha eddig telefonról néztük volna a filmeket ♥ végre látni a különbséget a Bluray és a DVD között - látom a színészek orrában a szőrt ♥ írok. ez nagyon jó. ♥ színház - a Ghettót láttuk a Vígszínházban a szüleimmel, elképesztő volt... ♥ ...és mivel a tel-avivi Cameri színház előadása volt, egész sokat értettem a héberből ♥ önkénteskedés ♥ új emberek ♥ ÉLETEMBEN ELŐSZÖR NYERTEM KÖNYVET - ráadásul Jodi Picoult legújabbját ♥ kezdek visszaállni a normális étkezésre és a napi fél óra mozgásra ♥ én vezettem haza a tévét - Medvegy rávett, hogy gyakorolnom kell, és nem is volt rossz ♥ Lucía Puenzo: A német doktor - azt hiszem, megint kezdődik a II. VH-s korszakom ♥

2 megjegyzés:

  1. Picoultot én is nagyon szeretem, tőle nagy kedvenc a 19 perc. Jó, hogy nyertél! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megláttam, hogy nyertem, öt percig pattogtam a szobában:)) Nekem a 19 perc volt tőle az első, a kedvencem talán a Házirend volt (a diszkrét anti-vaccine propaganda ellenére).

      Törlés