2015. május 24., vasárnap

1. What was the last clothing item that you bought?
Ez a farmer most rajtam, kb. 32 órája van a tulajdonomban.

 2. If you could stay one age forever, what age would you choose? 
21, ha kérdezik, még mindig ezt a számot mondom.

3. When you say “lol”, are you really laughing?
Nem mondom, hogy lol. :DDD-t szoktam gépelni, a röhögés hisztérikusságától függő D számmal.

4. What is the most interesting thing you’ve done this week?
Elbactam az élettan zh-mat, haha.
Vagy a pénteki nap, amikor reggel 8kor négyesre vizsgáztam elsősegélyből, délben a Shopping City Süd Primarkjában hisztérikusan kerestem cicás bugyit, este pedig egy egyszemélyes ágyban Medveggyel kucorogva valami béna akciódrámát néztünk John Travoltával és Robert de Neroval.

5. If you started a business, what would it be?
Éttermet nyitnék. Vagy inkább kávézót, mert nem szeretném a konyhában zajló hisztit, úgyhogy inkább kávézó lenne sütikkel és egyéb falatkákkal.

6. Do your friends/family/coworkers know about your blog? 
Be is baszna.

7. How long does it take you to write an average blog post?
Változó, általában gyorsan megvan, folyamatosan írok és csókolom, máskor viszont nekikezdek egyik nap, és csak másnap fejezem be.

8. How do you keep up with the blogs you follow? 
Bloggeren keresztül, ami mókás, mert néha lefelejt blogokat, így akár egy nappal is később értesülök a fontos dolgokról.

9. What is your bedtime?
Ha Medvegyen múlna, kilenckor már ágyban lennénk, ha rajtam, napfelkelte körül.

10. Introvert or extrovert?
Egy cseles introvertált vagyok, aki el tudja magát adni extrovertáltként is.

11. What is your biggest wish?
Átmenni élettanból ebben a félévben.

12. What is the best job you ever had? 
Háztartásbeli, haha.

13. Dog person/cat person/both/neither?
Tippeljetek kettőt.

14. If you had $1,000 to spend any way you wanted, what would you do with it?
Mennyi az? 278 ezer. Az nem is olyan sok.
Berlini utat vennék belőle, meg euróra váltanám.

15. How do you “dress” your toast?
Margarint olvasztok rá, vagy reggelire mogyoróvajjal-banánnal és mogyoróvajjal-lekvárral tolom.

16. How do you feel about snow? 
Szeretem, segít átvészelnem a telet, amit egyébként utálok.

17. What was the worst job you ever had?
A mülleres pénztáros, ezért hagytam ott egy nap után.

18. What song can you not stop listening to?
Nincs ilyen jelenleg, bár ezt ma háromszor tekertem vissza egymás után a telefonomon. Szeretem, tök motiváló szövege van.

19. Love your name or hate it?
Imádom, szerintem nagyon én vagyok (főleg a becézett verzióban), és mások szerint is nagyon illik hozzám. Le nem cserélném semmi pénzért.

20. How did you choose your blog/twitter handle?
A handle a nick akar lenni?
Már untam a régit (pedig azt is szerettem, és igazából az is én voltam nagyon), meg kezdett hozzá sok tinihülyeség kötődni, amikre a rengeteg eszemmel felregisztráltam, úgyhogy gondoltam ideje felnőttesíteni az internetes énemet is. Jó döntés volt, nagyon szeretem a Sieglinde-ét.
Twitterem meg nincs.
Ha meg mégsem nick lenne, akkor a nevét hirtelen választottam ki, de tetszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése