2015. május 30., szombat

Anyukámmal elmentünk könyveket venni a vizsgaidőszak második, és számomra legsűrűbb hete előtt, és két könyvet is kaptam, amikre nagyon kíváncsi vagyok. #yolo

Medvegy elment a szüleivel szedd magad eperföldre (kettőnket hívtak, de én a hülye jövőheti tanulnivalók miatt nem mentem), és jól hátba lettem dicsérve jövőbeli anyós által, hogy mennyire örül neki, hogy mi ketten megtaláltuk egymást (mármint mi ketten Medveggyel, nem én őt), és hogy így kívülről milyen boldognak tűnünk. Tisztára meghatódtam, főleg mivel azt hittem, nem látszik ki belőlünk annyira, mennyire össze vagyunk nőve és mennyire jó ez nekünk.

És most még eprünk is van, szóval mondhatni elég király minden, csak csoki legyen elég meg pótvizsgalehetőség mindenből.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése