2015. május 2., szombat

Tegnap megkérdeztem Medvegyet, hogy a fenekem lett jobb, vagy csak jobban viszonyulok hozzá (évek kihagyása után a héten többször is farmert húztam). Pár másodpercig nézegette a kérdéses részemet, majd kijelentette, hogy szerinte mindkettő. Hát jó.

A héten beszélgettünk róla, ki mit ad anyák napjára, és én magamban kiröhögtem az egyik lányt, aki mondta, hogy kézzel készít valamit, hogy haha micsoda lúzer, erre itt vagyok szombat este, és kézzel készítek valamit holnapra. Na és most ki a lúzer..?

Az a fura helyzet állt elő, hogy elírtam apám email címét, és egyszer csak válaszolt egy fószer, akinek ugyanaz a vezetékneve, mint nekünk.

A családfakutatás házhoz jön.

(az igazán ciki viszont az, hogy a neten vett, nyomtatásra váró színházjegyet küldtem el nekik, úgyhogy most kicsit izgulok, hogy holnap legalább előbb érjünk oda, mint ők)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése