2015. október 2., péntek

Azért is érdemes jóban lenni velem, mert akkor vicces (vagy általam viccesnek gondolt, sokszor a kettő nem fedi egymást) képeket küldözgetek facebookon vagy viberen a nap közben történtekről.


1. hangulat Élettan ZH után; 2. sikerült isteni finom sajtot venni a Lidlben; 3. Medvegy szüleivel a Balatonon;
4. egy pénisz alakú répa (*hihihi*); 5. Berlini szelfi - dicsekszem az új szemüvegemmel; 6. helyzetjelentés: rendet raktam a ruhásszekrényemben. Ezek mind csíkosak.


1. ennyire örülök az új frizurámnak; 2. Medvegy művész úr alkotott nekem a poros tévére (*hihihi*); 3. az ok, ami miatt nem tudtam beágyazni;
4. válasz a kérdésre, hogy hogyan sikerült életem első tankonyhai gyakorlata (az egy ragtapasz az ujjamon); 5. boldogan dolgozom a tételeket kifele, amikor HOPP elmúlik a lelkesedés; 6. senki nem hitte el, hogy szerepeltem a Glamour gardróbfrissítés videójában.

2 megjegyzés:

  1. :D
    Élettan ZH után az egész évfolyam szintén így nézett ki nálunk. Bár már pár nap eltelt azóta (2... mindegy, az már kurvarég volt), kb. nincs olyan óra, hogy ne emlegetnénk azóta is elborzadva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó már alig várom, nekünk csak két hét múlva lesz az első kórélettan zh, de már most kezdem hergelni magam:D
      A miénk tesztes volt, és nagyon elbíztuk magunkat, hogy jajj hát a tesztes zh nem zh, aztán mégis újrázott a csoport fele:'D

      Törlés