2015. október 31., szombat

Blog Award

Egészen felvidult a fejem, amikor láttam, hogy díjat kaptam Nallagtól - ezúton is nagyon köszönöm!:) De disznó leszek, és én sem fogom teljesen követni a szabályokat, csak azokat, amik nekem is tetszenek.

Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
Csalni fogok, mert nem szeretek pontokban írni.
Igazából a legutóbbi poszthoz akartam már kommentelni (csak szokás szerint túlságosan nyúl voltam hozzá): Kedves Nallag, szerintem a tiéd az egyik leghitelesebb blog (mondanám, hogy a műfajában, de nem igazán lehet besorolni - és ez jó), és nekem kicsit sem tűnt "megmondósnak", sőt. Rendszeresen szoktam motivációt meríteni a soraidból, tanuláshoz vagy testmozgáshoz is, szóval igen, van rá igény, és hiányozna, ha nem lenne:)

Válaszolj a 12 kérdésekre!
Van mottód, ami szerint élsz? Ha igen, mi az?
Elsőre rávágtam, hogy nincs. Aztán némi gondolkodás után be kellett vallanom, hogy a suliban annyit mondogatott "engedd el"-t lassan a magamévá tettem... És ez tök jó. Mert számomra ez annyit tesz, hogy felesleges megmásíthatatlan dolgokon szorongani és agyalni (ami egyébként szokásom).

Tíz év múlva ilyenkor: mit gondolsz, mivel fog telni a napod?
Remélhetőleg Ausztriában vagy Németországban dietetikusként dolgozom azon, hogy különböző ételallergiákkal élő emberek életét megkönnyítsem (vagy főállású anyaként a kis Hansi óvodába szoktatása lesz a legfontosabb, ki tudja, hogy alakul).

Melyik regény világában élnél a legszívesebben? 
Harry Potterében, mi másban..?

Melyik az a zene, ami a jelen hangulatodhoz a leginkább illik?
Schandmaul - Bis zum Morgengrauen
Nincs különösebb jelentősége, Berlinben vettem ezt az albumot, és ez róla az egyik kedvencem.

És ha már így belejöttem a válaszolgatásba, Midnight Moon kérdéseit is elcsórtam:

Miért az a blogger- és blogneved, ami?
A blog kreálása előtt nem sokkal ütött be a nagyon németmániás korszakom, és hát a Sieglinde "Sieg" ("győzelem") része utal a nevemre. A blog neve meg hirtelen ötlet volt, de azóta is imádom.

Mi az a dolog, amit eddig még sosem csináltál, de szívesen kipróbálnád (pénz, idő nem számít)?
Színpadon fellépni. Sajnos nincs semmilyen színpadra illő tehetségem, pedig szívesen kipróbálnám, milyen kiállni énekelni/táncolni/zenélni sok ember elé a rivaldafénybe...

Ha nem ez lenne a munkád / nem erre az egyetemre járnál, ahova most jársz, akkor mivel foglalkoznál?
Pont nemrég beszéltük Medveggyel, hogy ha az anyagiak nem számítanának, ő történész lenne, én pedig szabad bölcsész. Főleg én vagyok a nagyon durván humán beállítottságú, az a fajta, aki kerek szemekkel csodálkozik rá a világra, furán öltözik és nagy sálakat meg fura kalapokat hord.

Hol van az a hely, ahol szívesen élnél? (Kép is ér)
Berlinben nagyon szívesen hipszterkednék életem végéig.

Mit csinálnál szívesen ebben a pillanatban?
Pisilni mennék, mert már nagyon kell, de be akarom fejezni ezt a posztot.

Melyik az a zeneszám, ami egy kedves pillanatra emlékeztet téged?
Sonata Arctica - Juliet
A Days of the Grays nem sokkal azelőtt jelent meg, hogy összejöttünk, és mai napig emlékszem, ezt a számot Medvegy a metrón, az Örs felé menet, a Pillangó utca magasságában mutatta meg az MP3 lejátszóján. Hazaérve nekiálltam az album rongyosra hallgatásának, és ezt a számot ki is posztoltam facebookra - aztán az egyik osztálytársam kétségbeesve rám írt, hogy ugye nem szakítottunk..?

Tovább nem szeretném adni, mert akiknek adnám,
- megkapták már,
- nem illik a blogjuk stílusába,
- esetleg zárt a blog,
- vagy pedig nem szoktam kommentelni, csak olvasom, és ezért furán venné ki magát, ha hirtelen megjelennék egy díjjal.

1 megjegyzés: