2016. október 1., szombat

A környezetemben való lomtalanítást folytattam az online életem nagytakarításával.

Az egy dolog, hogy lelkesen szelektálok az ismerőseim között, de most unfollowoltam egy bloggert, aki az imént tett fel egy 13 perces videót, amiben a sok gonosz húsevőről háborog, akik gúnyt űznek a vegákból. 
Ez a blogger három hónapja nem eszik húst és a fentebb említett kommenteket Tibi atyánál olvasta.

És ahelyett, hogy bekomenteltem volna a "vadász, vadász, te szopni jársz ide" c. örökérvényűt, inkább csak kivettem a lájkomat, háborogtam kicsit Medvegynek élőben meg itt írásban, és többet nem látom és nem kell háborognom sem.

Zen lesz itt és belső béke, a faszomat már.

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Inkább nem linkelem, de a videó címe "Ellenség, aki vega? | Életmódváltás nehézségei #1" - jó mulatást hozzá:D

      Törlés
    2. Mondjuk 2.00 és 2.50 között hihetetlenül felpörgött a videó izgalmassági faktora, végig azt vártam, hogy a macska mikor veri végre le ott a háttérben a stratégiailag odahelyezett sósmogyorós befőtesüveget.

      Törlés
    3. :'DD
      Azt a macskát mindig bírtam, miatta kezdtem követni is:D

      Törlés
  2. A posztod utolsó mondatát annyira szívesen betenném blogleírásba, hogy hű. Perfect.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon vicces ez a videó :D Percekig mondja, hogy milyen rossz a fogadtatása, ha valaki nem eszik húúúúst (ez is tetszett hogy mindig így elhúzza ezt a szót :DD), meg mintha másik bolygóról jönnénk, erre azt mondja: nem saját tapasztalat :DD :DD
    (egyébként nekem több vega barátom van, és soha egyikük se számolt be ilyen jellegű problémákról, mondjuk ők nem "ideológiai" vegák, nem várnak ettől personal improvementet, meg életmódjavulást meg egyéb bullshitet, hanem csak nem szeretik a húsokat :D Lehet ez a titok nyitja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, akkor nem csak engem irritált a húúúsozás:DD

      Már eleve kezdett idegesíteni a lány, a kis pár hónapos tapasztalataiból állandóan nagy, örökérvényű következtetéseket vont le, de most ezzel a tumbleres stílusú, görcsös felháborodással betelt a pohár.

      Ja és én lassan két éve nem eszem "húúúst" - és még soha, egyetlen negatív megjegyzést sem kaptam senkitől. A környezetemet általában nem érdekli, mit eszem és mit nem, én pedig magamtól nem hozom szóba senkinek.

      Törlés
  4. Utolsó mondatodtól totál kész voltam :D A videót meg mindjárt csekkolom :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráér, tényleg kb. összefoglaltuk a hozzászólásokban az egészet:D
      És tényleg beleteszem már a leírásomba, egyre jobban kezdek vele azonosulni:DD

      Törlés