2016. október 23., vasárnap

Things I Loved This Week

(mostantól átütemezem ezeket vasárnapra - csütörtökönként eddig örültem, hogy élek, így viszont remélhetőleg könnyebb lesz az előttem álló hétre hangolódni)


♥ minden baljós előjel ellenére időben elkészült a beadandónk és nem is lett rossz ♥ eredményesen felkészülni egy ZH-ra ♥ jól sikerült kiselőadás - mint megtudtam, a belülről idegbetegnek hitt előadásmódom kívülről "pörgős és dinamikus" ♥ füstölt lazac ♥ megint rendszeresen írok naplót ♥ szar helyzetekből jól kijönni: az irodában ellopták az asztalomról a töltőmet - nem csak kölcsönkaptam aznapra másét, de cuki kolléganőtől kaptam vigaszul diós túró rudit; elromlott a fülhallgatóm - megörököltem Medvegy Sennheiserét ♥ Sonata Arctica: Till Death's Done Us Apart - Medvegy legnagyobb örömére az utóbbi hét háttérzenéje minden helyzetben ez a szám volt egy végtelenített loopban (haha hoho, de ez nem vicc) ♥ BFF randitájm ♥ Medvegy szülei mutattak képeket a kicsi Medvegyről, és hát én majdnem meghaltam - mostmár borítékolható és 100%-os superfactként kezelendő a jövőbeli kölykünk elképesztő cukisága ♥ Csupasz Pisztoly estek - és én ugyanúgy végigvihogtam a filmeket, mint kiskoromban ♥ spontán 56-os kiállításba szaladni ♥ Hannibal finale ♥ "Lady Budapest az Operettben" - kaptunk rá jegyeket, de nem vitt rá a lélek... szóval szépen kiöltözve elmentünk sütizni és sétálgattunk ♥ hajpakolás - ezt a bejegyzést jelenleg egy kötött sapkában írom, alatta a fejem kókuszolajba és sheavajba van dunsztolva nejlonzacsival (szívesen, vizuális típusok) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése