2016. október 9., vasárnap

Szobahőmérsékleten kötök

Az a helyzet, hogy nem a legmenőbb hobbi, de nagyon szeretek kötni.

Egy csodás nagymamás este
És miután tegnap anyukám (akitől mellesleg az egész hülyeséget annó tanultam) vetett egy pillantást a Medvegynek készített sálamra, megjegyezte: ha nem tudná, hogy én csináltam, elmenne gépi kötésnek is, kicsit megörültem, hogy ezek szerint nem csinálom rosszul.

Igen ám, de ez a csodálatos minőség nem készülhet el pillanatok alatt: a szóban forgó egyszerű rizsmintás, négygombolyagos sálon heteken át kotlottam, mire ma elkötöttem az utolsó szemet is.

Ezek alapján állíthatom, hogy ha száz évvel ezelőtt én lennék egy finn vagy más kötésmániás nemzet háziasszonya, az én családomnak lennének a leggyönyörűbb holmijai - és minden szükséges ruhájukból lenne egy darab, mert szezononként ennyit tudnék legyártani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése