2019. május 16., csütörtök

fákkje

Elkészítettem a kutatási tervemet a kicsit megváltozott témámhoz, ami végül "Fiatal felnőttek (18-30 éves) olvasmányélményeinek, olvasási szokásainak hatása az étkezési magatartásra" címre változott.
Ennyit a legutóbb említett "mostmár fix, miről írok" dologról.


Egyre jobban foglalkoztat megint a gondolat, hogy vágni kéne a hajamból, csak az a baj, hogy rájöttem, mennyire imádom most hosszan, szóval azon nem szeretnék változtatni, csipkedni a végéből meg értelmetlen... ráadásul nemrég fedeztem fel, hogy be tudom fonni éjszakára, és egyrészt így Medvegy nem sípol, hogy megfojtom a hajammal, másrészt másnap olyan kis cuki hullámos lesz, amit szeretek. Meh.

Életem:
A mai kórházi gyakorlaton a 12 fős csoportból ketten (KETTEN) jelentünk meg.
Jutalmul a doktornő megkérdezte, mit szeretnénk csinálni, és mi azt szerettük volna, ha átbeszéljük a Klinikai dietetika tárgyunk tételsorát.
Szóval most megvan majdnem az összes vázlatban, és olyan alaposan megvitattuk, hogy szerintem elég lesz áttisztázni és meg is van tanulva az egész.
BAMM.

2 megjegyzés:

  1. Fu, nagyon erdekes a téma, meg soha nem gondolkodtam rajta ilyen összefüggésben. Ha kész lesz, esetleg nem akarod kozkinccse tenni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogynem, valamilyen formában tuti beszámolok majd:D és köszi, még énis nagyon lelkes vagyok meg szeretem, a végére meglátjuk, mi marad belőle:D

      Törlés