2019. május 11., szombat

Oh hi doggie

Medvegy megrendelte a Disaster Artist könyvet is, állítólag magának, én meg ma kiolvastam, ahelyett, hogy a szakdolgozatom kutatási tervét írtam volna. Aztán szintén kutatási terv írás helyett megnéztük a The Roomot, a Disaster Artist filmet, és most meg itt vagyok és már 11 múlt.

Lehet ezt ki kéne raknom a falra,
vagy legalábbis háttérképnek.

Megnéztük végre az Endgame-et is, két tényt szeretnék csak megemlíteni: nem sírtam rajta, és végigültük pisiszünet nélkül.

Emlék: töriórán témazárót írunk. A tanár Népszabadságot olvas, mindenki legjobb tehetsége szerint próbálja felidézni vagy valahonnan kipuskázni a legfontosabb információkat, amikor a mellettem ülő barátnőm hozzám fordul és fojtott hangon kérdi:
"Amúgy... Mohácsnál nyertünk vagy veszítettünk?"

(mentségére szóljon, azóta festőművész lett Angliában, nem történész)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése