2019. május 21., kedd

Egy kórházi gyakorlatnál mennyire normális, hogy minimum a fele (de inkább több) folyosókon meg egyéb helyeken awkward álldogálással telik..?
Az eddigiekben nem ehhez voltam szokva, és most nem tudom, hogy eddig voltam kivételesen szerencsés és most rúgott arcon a valóság, vagy csak éppen most fogtam ki egy különösen szerencsétlen gyakvezt.

Mellesleg ünnepélyes keretek között elraktam a téli- és elővettem a nyári ruháimat, megint szelektáltam egy zacskónyit közülük. Vicces, szerintem a megjelenésem alapján senki nem gondolná, mekkora ruhatáron csücsörgök - mivel általában fekete harisnya + ruha, macskás póló + fekete szoknya, csíkos/fekete póló + fekete nadrág van rajtam.
Ehhez képest szörnyű, de adok tovább most három olyan ruhát is, ami nem hagyta el a lakást... szerencsére már semmi örömömet nem lelem a ruhavásárlásban, szóval a következő szezonban ez a szám remélhetőleg már nulla lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése