2019. augusztus 7., szerda

Az új kedvenc kávézónkban a pincérlány óvatosan leteszi elém a kávémat és bocsánatot kér, amiért "kicsit elrontott univerzum-mintát" sikerült alkotnia a habra.
Máris jobban ízlik a kávé tudván, hogy ezen nem unalmas levél vagy szív van, hanem az univerzum, kicsit elrontva.

Medvegy nemrég panaszkodott, hogy tönkretettem, mert már nem esik jól műanyag csomagolásból enni-inni bármit is. Szavak nincsenek rá, mennyire büszke vagyok.
Arra viszont nem, hogy elrángattam egy vegánok által imádott, szuperlatívuszokkal leírt pizzázóba, ahol csendben betűrtük a pizzánkat és utána megbeszéltük, hogy soha többet nem megyünk újra.

Mindig zavarba jövök, amikor megyünk valahová és a házigazda kérdezgeti, hogy akkor mivel készüljenek nekem. Szörnyen aranyos gesztus, mégis szégyellem magam, hogy na, én vagyok A Problémás, akire oda kell figyelni.

A szomszéd gyerekek néha megtévesztően úgy visítanak, ahogy a macskáim nyávognak, ha fel akarják hívni a figyelmem valamire.

2 megjegyzés:

  1. Mi volt a nemjó a pizzában? Maga a pizza, vagy az egész hely? Nem mintha nagyon esély lenne hogy betévednék, csak már érdekel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hely jópofa volt, egy foodtruck a belvárosban, a gond a pizza volt:D Ez elvileg nápolyi pizza, ami számunkra elég szerencsétlen elrendezéssel rendelkezik (kb több a "széle", mint maga a pizza), a paradicsomszósz és a vegán sajt pedig nagyon érdekes volt, és nem a jó értelemben:D

      Törlés