2019. augusztus 19., hétfő

suck my spirit dick (5.670/60.000)

Normális, hogy a szakdolgozatomat szóba hozva teljesen nevetségesnek érzem a témát? D. próbált megnyugtatni, hogy egyrészt igen, teljesen, másrészt bsc diplománál senki sem várja el tőlem, hogy orvosi Nobel-díjas kutatással álljak elő, de akkor is.

Mellesleg nem kicsit összezavar, hogy két laptopom van, egy munka meg egy fun laptop, és amikor az egyiken vagyok, azonnal a másikhoz illő tevékenységre támad kedvem.

életem
Kitaláltam, hogy szükségem van egy új hobbira, egyáltalán, valami új, kreatív kihívásra az életemben, szóval vettem egy készlet vízfestéket és akvarellpapírt. Eddig vegyesek az érzéseim, ami jól sikerült, az tényleg jó lett, néha viszont csak lesek, hogy se az ecset, se a festék nem engedelmeskedik nekem. De még a kreatív kihívást látom benne, csak kicsit unom, hogy vízfesték tutorialokban mindenki csak növényeket meg levélmintákat fest, ami engem pont rettentően de nem érdekel.

Az igazi tehetetlen düh: amikor 5 kiló bontatlan basmati rizst kell kidobni, mert a lépcsőházban tárolva molyos lett az egész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése