2020. február 22., szombat

A nagy gazdasági megszorítások idejében csak kicsit töltött el szorongással, mielőtt leadtam volna 11ezer forint értékű luxy macskakaja rendelést, de megtettem.
Úton is van felénk hat és fél kiló, szóval akárhogy is, a dögök remélhetőleg így kisebb eséllyel sorvadnak el az éhségtől vagy rágják le a lábunkat vagy az arcunkat.

Huszonhét évesen kell bevallanom magamnak, hogy én tulajdonképpen nem szeretem a kelbimbót, szóval innentől azt hiszem, ezt nem erőltetem. Annyi más zöldséget imádok, amit más nem: paradicsomot, káposztát, leveles zöldeket nyersen, vagy brokkolit, zöldbabot vagy spárgát, szóval ezzel a kudarccal meg kell tanulnom együtt élni.

Másmilyen márkájú sót vettem, mint amilyet egyébként szoktam, szóval az utóbbi időben a szokottnál is sótlanabb minden, én pedig már szorongva sózok főzés közben.

Pó még mindig nagyon anyás, követ, szeret, bújik, de kiegészítésül valamiért újabban kerüli az apját*, arrébb hengeredik, ha Medvegy lefekszik mellé.
Medvegy nemrég elégelte meg, nézem, ahogy gyengéden megsimogatja.
- Malac... - szól hozzá halk, lágy hangon. - ...baszódj meg.

Minek nekünk nagy lakás, úgyis egy kupacban vagyunk mind

*Annak a nem túl dicső esetnek az ellenére, amikor a macskák összeverekedtek, én rájuk szóltam, mire Pó rám is morogni kezdett - és itt úgy egy percig ment a "rám te morogj!" - morr - "azt mondtam, ne morogj!" - morr - "NYUGODJ MÁR MEG ÉS NE MOROGJ" roppant felnőtt párbeszéd.
De aztán mindannyian lenyugodtunk és happy end.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése