2020. február 7., péntek

HIGHER

Új hobbim: rákeresek a Sabaton dalokban szereplő történelmi eseményekre, és aztán az arcomon fekve depizek és sajnálom az emberiséget.

Hétfőn kezdődik a Nagy Gyakorlati Félév, na ki kezd egyből a konyhai gyakorlattal? Nagyon remélem, hogy nem csak két hét mosogatás lesz belőle - mondjuk akkor is sokat tanultam, amikor két hétig csak mosogattam, szóval állok elébe. Még kis unikornisos füzetet is vettem, ami pont belefér a köpenyem zsebébe.
Most lelkes vagyok. Szerintem kivergődtem a november-decemberi mélypontról, csak mivel lassabb folyamat volt, nem vettem észre azonnal.

Viszont szakdolgozathoz azóta nem adtam hozzá egy karaktert sem (35ezer valamennyinél tartok), szégyen és gyalázat.


Mondtam már, hogy filmek/sorozatok orosz low budget verziói sosem lesznek nem viccesek?

ÚJ NIGHWISH SZÁM!
Tiszta időutazás, nagyon erősen folytatja az előző album hangulatát, ebből kifolyólag nekem ráfüggésgyanús.
Itt Medvegy kiröhögne, mert nekem még a Sonata Arctica Life-ja is tetszett tavaly, meg a szám a Berlini Állatkert elefántjairól, ami amúgy egy kamu.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése